Sohaország

Üdvözöllek az én Sohaországomban... Ha titkok után kutatsz, egy jó tanács. Ülj le ide szépen,és hallgasd a tündérek néma énekét.

2010. április 14., szerda

százalék-arány

van egy elméletem :
"MINDEN ROSSZBAN VAN VALAMI JÓ"
és ez fordítva is igaz!
"MINDEN JÓBAN VAN VALAMI ROSSZ"
magyarul :
AKI KÍVÜL TÖKÉLETES ABBAN AKKOR HOL A HIBA?BELÜL TERMÉSZETESEN!
és aki kívül fúl ronda abban hol van a jó?
BELÜL TERMÉSZETESEN!

akkor most felteszek egy kérdést amit elkell dönteni :
mi a FONTOSSABB
A KÜLSŐ / VAGY / A BELSŐ ?
én akárhogy is... eddig mindíg az első verziót választottam.. és szebbnél szebb pasikba zúgtam bele...
de belül volt valami baj....
ÉS MI LETT BELŐLÜK? SEMMI!

de hogy zúgjak bale valakinek a belsőjébe? anélkül hogy ne nézném mi van kivül?
ha valaki kedves és nem tudom hogy néz ki ..rögtön azt gondolom :biztos ronda! DE AKKOR MI VAN??? tényleg? mi van akkor?? ...nem az a lényeg hogy boldog legyek?
hmm.... lehet hogy ehhez még """ túl gyerek vagyok""
nem tudok válaszolni a kérdéseimre.... és csak kavarognak az agyacskámban (:P)
S.O.S !!!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia
természetesen ebben igazad van hogy minden jóban van valami rosz és forditva is de te döntesz,hogy-hogy válsztol rajtad múlik
de ha Pl.:Gery rád se figyelj akk keres mást(ugy értem, hogy probálj ne csak rá gondolni mert ugy sokkal roszabb lesz ha csak rá gondolsz) lehet hogy közbe ott van ellöted az aki csak rád vár csak ép nem veszed észre.
ezzel nem aszt értem hogy álj ösze minden ronda gyerekel vagy gyíkkal
csak mondjuk vidd kicsit lejjebb a "mércét" :)
és szerintem nem vagy ehez túl gyerekes :)
remélem segitetem 1 kicsit
*JOEY15*

Névtelen írta...

szia
bocs ha vmi roszat írtam
amugy te tudsz japánul vagy ilyenek?
*JOEY15*

Sáry írta...

:D jaj dehogy! Csak nem volt időm válaszolni!Bocsi!
nem gondolok Geryire folyton,és tényleg sikerült 'kizúgnom' belőle..
hiába veszem lejjebb a mércét, engem senki se akar xS na de nem panaszkodni :P! Háát.. tudok -e japánul? XD alapokat .. igen-nem , jó reggelt/estét , jó étvágyat , viszlát meg néhány szó meg ilyen alap hülyeségek :D ja meg 10ig a számokat ... Mert? :D

Névtelen írta...

szia
hát tudod én nagyon kedvelek:)
amugy csak kérdeztem mert most már majd lehet hogy tudok majd ugy is irni 1 kis netes segitséggel:D
mit csinálsz a hétvégén?
*JOEY15*

sohaorszag írta...

az jó XD
(mind kettőre értve XP )
U.I: a hétvégét..leírtam a blogba ;)