Sohaország

Üdvözöllek az én Sohaországomban... Ha titkok után kutatsz, egy jó tanács. Ülj le ide szépen,és hallgasd a tündérek néma énekét.

2010. december 10., péntek

A legszomorúbb bejegyzés(?)



nem bírom tovább! "Állítsátok meg a világot! Ki akarok szállni! "
Hogy mit jelentett ez - a másik blogomban? MINDENT ÉRTSETEK SZÓ SZERINT! :(
El-el - el innen- amíg nem késő! Minden összefog omlani- félek!
A tanulás.. sorra bukok el mindent, mindenki osztja a fejem. Szerencsétlen vagyok-és szánalmas.
A barátaim.... "barátaim?"
A barátom! :'(
Mert gyerekes vagyok..nem bírok tovább lépni. 15 éves vagyok-... és még nem.... nem. :(
De hát ő se- és mégis.. (bocsánat - az értetlen szövegért, de képtelen lennék leírni)
Nem tudom,nem tudom miért(nem) csinálom- tudom , tudom hogy szeretem.- de mennyire?
Ezt itt kéne befejezni- de nem bírnám ki nélküle. MEG AKAROK SZŰNNI!
Elegem van mindenből! Ha azokat a dolgokat amik az évek során hozzám kötődtek- simán le lehetne oldani magamról- MOST AZ ÖSSZES KÖTELÉKET KICSOMÓZNÁM és eldobnám magamtól!
Mindent újrakezdeni nagyon nehéz, ha ott vannak azok, amiket magad mögött akarsz hagyni.

Most először, szívesen elköltöznék a Pilisbe.

EL!




4 megjegyzés:

Unknown írta...

Kicsi Hercegnő!

Ne írj ilyeneket, kérlek!
Annyira tiszta szívű, nyílt lelkű, jó Ember vagy! Tele vagy értékekkel, irígylésre méltó tulajdonságokkal!
Hova szeretnél tovább lépni? Mit siettetsz? Hiszen Te magad írod, 15 éves vagy. Ráérsz.
Látom, mennyire el vagy keseredve, de hidd el, nincs miért!
Tanulás? Úgyis annyi tudást szívsz magadba, amennyire szükséged van.
Barátok? Biztos, hogy jól válogatod meg őket? Nem kell mindig mindent elhinni, amit mások mondanak. Ne légy naív!
Barátod? Próbálj meg magadhoz is őszinte lenni és letisztázni, hogy tényleg szereted-e Őt, és hogy mennyire.
A többi nem számít. ;-)

Szeretettel: egy Zugolvasó

Sáry :) írta...

*_*
annyira köszönöm :)
Már az is sokat jelent, hogy olvasod amit írok...
az, hogy válaszolsz, az pedig mindennél többet :)
ki vagy te?

Ismersz?

nem?


a lényeg, hogy .......
köszönöm :'( <3

Unknown írta...

Sáry,
én csak egy Zugolvasó vagyok. :-)
Nem, nem ismerlek. Véletlenül (de ugye tudjuk, h nincsenek véletlenek) találtam a blogodra és elolvastam az elejétől a végéig.
Már többször akartam írni, de aztán mégsem.
Ezt a bejegyzést viszont már nem hagyhattam szó nélkül. :-)

Nagyon szeretem az érzelmi világodat, a verseket, videókat. Még akkor is, ha időnként naívnak tűnik bizonyos dolgokhoz való hozzáállásod.

Ha több időm lesz, lehet, hogy kommentelek még 1-2 posztot, habár nem tudom, van-e értelme visszafelé tekinteni. ;-)

Remélem azért kicsit már szebbnek látod a világot!

Sáry írta...

:)Szia!
én nagyon örülök,ha bárki is ír kommentet.
És igazad van,de tudnod kell annyit, hogy sok oldalam van - csak az ismeri mindet-aki IGAZÁN ismer.
(nem tudom láttad-e a hotdog adatlapom ( írd be google-ba ,hogy cIcAmIcA.08) -az egy teljesen másik énem. Aztán van még a Japán oldalam, ott is más vagyok...
Ez a blog nagyon negatív, ezt én is tudom... Ez csak annyit jelent, hogy ezekről a dolgokról nem szeretek másoknak beszélni. Kicsit olyan mintha álarcot viselnék. De most félek, hogy mindjárt leesik és széttörik :(