Sohaország

Üdvözöllek az én Sohaországomban... Ha titkok után kutatsz, egy jó tanács. Ülj le ide szépen,és hallgasd a tündérek néma énekét.

2012. január 2., hétfő

Az Ész és a Szív harca

Olyan furcsa dolog ez.

Minden sokkal könnyebb lenne,ha csak egy dolog elnne bennünk.

Döntsd el-mondják.Egyszerű...

Mivel döntsek, kérdem én, A Szívemmel ,vagy az Agyammal?

Azthiszem én általában a szívemre hallgatok :/ Pedig..hányszor megszívtam már.

Egy srác- akit ismerek legalább annyira,hogy tudjam. Beképzelt, nulla agyszintű tahó paraszt-aki otthagy amint meglát egy újat....

És akkor a szívem,hogy -adj neki egy eséélyt..mivan ha csak tévedsz?! Ráadásul olyan jól néz ki... *-*

És még szemétkedik is,mert hiába próbálsz az eszedre hallgatni -mikor elmegy melletted a szíved gyorsabban ver.

Összejössz vele -és jéééé~~ otthagy T_T" És akkor még fáj is. Pedig a szíved tehet róla.megérdemli! Fájjon csak...

jó lezártam.többet nem fordul elő..

És akkor megint ^^ Egy másik srác :D És szív van -de ész : most nem hagyja magát....mert nem lehet.és szív újra fáj...

harcolnak.

Ész közben talál egy újat. Minden stimmel, kedves, hűséges, csak engem szeretne...Jólérzem magam vele egész jól néz ki, ha vele vagyok biztonságban érzem magam.Ész elégedett...

de a Szív dacol :/ és mindennek ellenére nem dobog.... És így minden hiába.. Mert nélküle semmit sem ér az egész.Nélküle nem megy... Legalábbis nekem nem....

Van aki beéri szerelem nélkül is.

Kíváncsi vagyok lesz-e még olyan- hogy az agyam és a szívem ugyanúgy dönt... ._.

Nincsenek megjegyzések: