Sohaország

Üdvözöllek az én Sohaországomban... Ha titkok után kutatsz, egy jó tanács. Ülj le ide szépen,és hallgasd a tündérek néma énekét.

2015. február 21., szombat

Mese



Amikor megláttam, nem koronáját néztem
Szemem szemének kék víztükrében végtelen fürdőzött.
Megbabonázott és elvarázsolt. 
Meseország kapuját, hatalmasra tárta
És előre engedett.

Bent csoda várt, melyet elképzelni sem tudtam volna azelőtt
A remény sugara sütött rám, az élet vizében lépkedtem
A madarak mind igazat énekeltek. Aztán egy kattanás.
Kattanás...

A zár hangja, "halkan nehogy meghallja"
És mikor kérdőn nézek rá, azt mondja jobb itt nekem.
De persze ő nem maradhat velem.
Engem bezár ide, ahová való vagyok.

Azóta ez a kattanás visszhangzik a fejemben.
Azóta vagyok ide bezárva.
Egyedül,
A csodák birodalmába






Nincsenek megjegyzések: