Sohaország

Üdvözöllek az én Sohaországomban... Ha titkok után kutatsz, egy jó tanács. Ülj le ide szépen,és hallgasd a tündérek néma énekét.

2010. május 17., hétfő

:(


Zsófi és Kittike egész nap szívattak.. többször is sírtam a suliban ..de jó!!!
Most tök L vagyok..(nem L = ELLenálhatatlan :) , hanem L= LÚZER !) elfogytak a normális ruháim..rossz az idő..göndör a hajam az esőtől..folyton sírok stb!!!
úgy tűnik a rosszkedvem miatt bunkó voltam a barátnőimmel is..ezért Polly eléggé utálhat... csak azért voltam vele olyan ,mert észre se vette hogy egész nap mi van velem .
De mindegy igazából Ő semmiről sem tehet..csak az a rohadt Zsófi..meg Kittike :@!!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia
hidd el én sem kedvelem ezt az időt
és ne foglalkoz azokkal akik nem bánnak veled jól ,foglalkoz azokkal akiket szeretsz
szerintem nem lúzer vagy hanem sokkal inkább Ellenálhatatlan :)
*J*

sohaorszag írta...

hát..nem hinném, de azért köszi..és.. ugye nem vagy mérges..ezek a commentek úgyis félig nyilvánosak..írtam egy bejegyzést.:) .....

Névtelen írta...

szia
egyáltalán nem vagyon mérges sőt inkább örülök
*J*