Sohaország

Üdvözöllek az én Sohaországomban... Ha titkok után kutatsz, egy jó tanács. Ülj le ide szépen,és hallgasd a tündérek néma énekét.

2010. május 20., csütörtök

*JOEY15*-nek! és persze bárki másnak..

hÁTT.. gondoltad hogy egyszer majd bejegyzés leszel? :)
Pedig annyira kitartó vagy , hogy megérdemelted.. mert ha csak egy kicsit is, de az életem része lettél . Mert minden ami velem történik az életem része lesz, minden /mindenki akit látok betölti az életem egy icike - picike részét. És akit nem látok? Hát erre is megtaláltad a választ. Hány commentet is kaptam? 1-2 a barátnőmtől Pollytól van- de a többi mind tőled . (tudom, mások nem is olvassák X) de azért majd egyszer lehet hogy felfedezik :D hihi )
viszont annyit el kel mondanom , hogy eléggé eltúlzod a a dolgokat, túl sok kedvességet kapok , amit nem érdemlek meg.. és tudod, minden embernek jelentünk valamit, de sajnos lehet hogy amíg az egyik ember 5 százalékban figyel oda ránk addig a másik majdnem százban.. :S ezek az igazságtalanságok.
(pl nálam / Ádisnál , és még jó sok mindenkinél így van ) csak ezeknél én vagyok a szenvedő alany :) :'(
Sokat jelent , hogy valaki még odafigyel rám , és ezt tényleg köszönöm.De ezektől csak bűntudatom lesz.
U.i : mindenkinek (azaz majdnem senkinek, mert még mindig nem olvassák :D ) ajánlom , hogy ha érteni akarják ezt a bajegyzést akkor szánjanak egy kis időt a commentek olvasgatására.
Na pá

Nincsenek megjegyzések: