Sohaország

Üdvözöllek az én Sohaországomban... Ha titkok után kutatsz, egy jó tanács. Ülj le ide szépen,és hallgasd a tündérek néma énekét.

2013. február 20., szerda

Ismétlés

Az élet gyűlöl engem!
Nem tudom mással magyarázni...
Soha de soha nem jön össze. Minden ugyan úgy történik... minden ismétli magát. Igazából semmi értelme nincs annak ,hogy új bejegyzést írjak, egyszerűen csak be kéne másolni azt amit már  vagy 100szor leírtam.
Csalódás- remény- csalódás-remény... Hol fent, hol lent, de őszintén...
Ilyen rövid még sosem volt az utam a hullámvasúton.
" Pedig én kedvelem azt a lányt"
"Kit?"
"Tényleg nem érted?"
"Lehet,hogy csak direkt nem akarom,hogy leesen...."
"Miért?"
"Mert félnék,ha leesne - összetörne "
" ...Én nem hagynám,hogy összetörj...................

Miért miért miért ?
Miért hiszek még mindig?
Azt monják minden csalódásból tanulunk- de én úgylátszik nem. Én folyton ugyan azt a csalódást élem meg, egymás után. Mintha ismétlődne...






Nincsenek megjegyzések: